Zavarujte cel zborček prevoznih sredstev
Projekt

Zavarujte cel zborček prevoznih sredstev

Naročnik

Zavarovalnica Triglav

Za Zavarovalnico Triglav smo ustvarili komunikacijsko kampanjo za AvtoMobilno zavarovanje, ki poleg avtomobila zavaruje tudi številna druga mikromobilna prevozna sredstva. In prav številčnost je bila iztočnica za kreiranje kampanje. No, in žvižganje v pisarni.

Cel zborček

Poleg številnih prevoznih sredstev, ki jih zavaruje produkt, se številčnost kaže tudi v različnih zavarovanjih, ki jih AvtoMobilno zavarovanje ponuja – poleg osnovnega še tri akcijska zavarovanja in številne ugodnosti pri drugih zavarovanjih Zavarovalnice Triglav, Triglav Zdravstvene zavarovalnice in Triglav skladov. Številčnost smo zato metaforično prikazali z zborčkom.

Sodelovanje s skupino Bassless

Zaradi glasbenega ozadja kampanje, smo se povezali z vokalno skupino Bassless, ki je pripravila povsem vokalen aranžma in priredbo pesmi Hvala za vijolice. Pesem, ki je bila osnovni element kampanje, je na humoren način spremljala ter komentirala prigode in nezgode uporabnikov različnih prevoznih sredstev, ki jih krije zavarovanje. Prepričani smo, da je pesem še dolgo odzvanjala v ušesih poslušalcev – nam se požvižgava še danes.


SHIFT: Luka B., Eva G., Matija P., Teja R., Špela Ž.
Naročnik: Tjaša K.F., Vojka N., Jaka J., Alenka J., Sara R., Nika U.
Partnerji: Bassless, Bilbi, Kinomotel, Art Rebel 9, Studio 100, Miha M., Sven P., Peter G., Pristop Media

Več projektov