Znamčenje
Vse dobre stvari se začnejo pri odličnem znamčenju. Zato tudi mi vedno začnemo na začetku, kjer najprej določimo pozicijo in potencial blagovne znamke, nato pa tudi vse ostale potrebne korake v procesu, s katerimi bomo zaznani potencial blagovne znamke ne samo bistveno povečali, temveč tudi dosegli.
Upravljanje blagovnih znamk
Analiza nastopa blagovne znamke
Arhitektura in razvoj blagovne znamke
Celostna grafična podoba
Zasnova in oblikovanje embalaže
Razvoj proizvodov in storitev
Načrtovanje nakupne poti uporabnika
Pri znamčenju sta ključna znanje in sodelovanje
Združujemo najboljše strokovnjake z različnih področij, ki imajo prava znanja za strateško ustvarjanje ter grajenje in rast blagovnih znamk. Znamčenje ni enostransko ustvarjanje, temveč je sodelovanje med naročnikom in agencijo.
Zato vse ključne korake naredimo skupaj – od s podatki podprtih analiz, oblikovanja arhitekture blagovne znamke, ustvarjanja inovativne in izstopajoče grafične podobe blagovne znamke, pa vse do ideje in razvoja proizvodov in storitev, oblikovanja embalaže ter izbire pravilnih prodajnih poti.
Ponosni smo, da smo pomagali pri ustvarjanju in grajenju nekaterih največjih blagovnih znamk na lokalnem, regionalnem in mednarodnem nivoju, kot so A1 Slovenija, Gorenje, Tuš, Zavarovalnica Triglav, Wrigley, Petrol, Bayer in drugi.