Turistično zavarovanje A1 in slovenske dopustniške prigode
Projekt

Turistično zavarovanje A1 in slovenske dopustniške prigode

Naročnik

A1 Slovenija

Ob lansiranju Turističnega zavarovanja smo za A1 ustvarili kampanjo, s katero se zlahka poistoveti vsak slovenski dopustnik.

Kdo bi prednosti Turističnega zavarovanja lahko predstavil bolje kot novopečeni “travel influencer” in poznavalec slovenskih popotniških stereotipov, Jurij Zrnec?

Svoj novi produkt, Turistično zavarovanje, je A1 uporabnikom želel predstaviti na način, ki je blizu prav vsem slovenskim popotnikom – tistim, ki najraje srkajo kokose na tropskih plažah ali kavico na italijanskih piazzah ter tistim, ki bolj “volijo, da kempišejo” v Savudriji.

V digitalnih in na zunanjih oglasih se je Jurij javljal z različnih turističnih destinacij, od koder je gledalcu na preprost način obrazložil prednosti Turističnega zavarovanja A1. Na družbenih omrežjih pa je uporabnike zabaval s svojim strokovnim znanjem o popotniških stereotipih, ki so dobro znani prav vsakemu podalpskemu dopustniku. Poskrbel je tudi za najbolj vroče poletne nagradne igre in ljudi pozival, da dopolnijo seznam značilnosti “slovenskih potovalcev”.


SHIFT: Eva Gradišnik, Matija Primc, Nejc Vernik, Lucija Pale Povalej, Andraž Grulja, Špela Žorž, Amadea Šoln, Lina Gorjup, Dimitar Manov
Naročnik: Eva Remic, Petra Vaupotič Pires, Anja Bogataj
Partnerji: DROM Agency

Več projektov