To je znak
Projekt

To je znak

Naročnik

Pivovarna Laško Union

V oglaševalski akciji za Pivovarno Union smo potrošnike na vsakem koraku z znakom vzpodbudili, da je čas, da se stvari vrnejo »v normalo«. Znak, da dvignejo telefon in povabijo prijatelje na druženje. Znak, da svoje popoldneve in večere spet preživljajo v lokalu, na pikniku ali nogometni tekmi s tistimi, ki jim pomenijo največ.

Oglasne površine po vsej Sloveniji so postale »znak«

Ker ob tempu, ki ga živimo, lahko pozabimo na tiste, ki nam v življenju pomenijo veliko, včasih potrebujemo znak, da jih pokličemo, se z njimi podružimo, jih povabimo na zabavo, piknik, koncert ali na nogomet.

Tako smo v dražilni fazi preplavili zunanje oglasne površine po vsej Sloveniji s skrivnostnim sporočilom »To je znak«, pozneje pa na istih površinah ponudili konkreten znak, ki je aktiviral posameznike in njihove prijatelje.

Onkraj zunanjega oglaševanja

Kampanja pa je segla onkraj zgolj zunanjega oglaševanja – uporabnikom smo znak, da če ja čas za druženje, podali prek TV oglaševanja, na spletu in družbenih omrežjih, v sodelovanju z vplivneži, na prodajnih mestih in drugod.


SHIFT: Jure T., Kaja E., Luka B., Matija P., Andraž G., Špela Ž., Nina B., Sara K., Manca B.G., Klara F., Valentina P.
Naročnik: Tjaša Š., Nina T., Daphne S, Katja S.
Partnerji: Bright, Črtomir J.

Več projektov