Sreča nikoli ne počiva
Projekt

Sreča nikoli ne počiva

Naročnik

Loterija Slovenije

Za naročnika Loterija Slovenije smo ob lansiranju Jokerja, novega dodatnega žrebanja za igralce Lota, Eurojackpota in Vikinglotta, ki prinaša zelo veliko majhnih dobitkov, pripravili integrirano oglaševalsko akcijo, v kateri poosebljena Sreča zaradi prevelikega števila dobitkov nikoli ne pride do počitka.

Odkar je v igri Joker, Sreča nikoli ne počiva

Glavna junakinja oglasov je bila poosebljena Sreča, ki do sedaj ni imela veliko dela, saj nas v življenju ne obišče preveč pogosto. Vse pa se je spremenilo, ko je na trg prišel Joker – zaradi pogostosti dobitkov, ki osrečujejo ljudi, je Sreča nenadoma dobila (pre)več dela.
Zgodbe o Sreči, ki se vedno znova poskuša malo umakniti od dela in najti sproščujoči trenutek zase, a ji to zaradi količine dobitkov nikakor ne uspe, smo povedali v treh različnih televizijskih oglasih in v skupnem oglasu, ki predstavi glavno junakinjo.

Srečo najdemo vsepovsod

Srečine prigode ob osrečevanju mnogih srečnih dobitnikov smo razširili še po spletnih kanalih in na radio. O novem dodatnem žrebanju smo poročali tudi v tiskanih medijih in na prodajnih mestih.
Oglaševalska akcija pa je tudi odkrila veliko zanimivih podrobnosti o Sreči, recimo tudi to, kdo koga prime za gumb, ko se srečata Sreča in dimnikar.


SHIFT: Ana I., Eva G., Matija P., Špela Ž., Nina B., Klara F.
Naročnik: Jerneja R., Tina D., Tatjana H.Z.
Partnerji: Bright, Kukla, Laza B., Urša P.

Več projektov