Slovenijo je preplavila Oraketomanija
Projekt

Slovenijo je preplavila Oraketomanija

Naročnik

Radenska

Za blagovno znamko Oraketa smo ustvarili svežo oglaševalsko akcijo, v kateri se vse vrti okoli rakete.

Ko te obsede svežina vitaminske Orakete, je vse, kar vidiš: raketa.

S tem izhodiščem v mislih smo za Oraketo ustvarili komunikacijsko kampanjo, ki ne obsega le humornega video oglasa, OOH izpostavitve in oglaševanja na spletu, temveč se ponaša tudi s svežim poletnim hitičem, ki so ga ustvarjalci kampanje pripravili v sodelovanju s slovensko repersko trojko Žena, Arne in Tao.

V sklopu kampanje pa smo predstavili tudi prenovljeno spletno stran z AI generatorjem, ki lahko Oraketizira lajf vsakega fana osvežujočega vitaminskega napitka.


SHIFT: Luka Bajs, Sara Grmek, Lucija Pale Povalej, Matija Primc, Nejc Vernik, Amadea Šoln, Lina Gorjup, Teja Rajšp, Dimitar Manov, Klara Filip
Naročnik: Primož Rok Puppis, Egle Wehle, Alja Samec
Partnerji: FLO Studio, Specto

Več projektov