Ku-ku, nove ugodnosti za člane Tuš kluba so tu!
Projekt

Ku-ku, nove ugodnosti za člane Tuš kluba so tu!

Naročnik

Tuš

Za Tuš Slovenija smo ustvarili barvito kampanjo, ki komunicira nove ugodnosti za člane Tuš kluba.

Plaža, tetovaža, obalna straža … izhodišča, iz katerih se zagotovo rodi poletni hit?

In se tudi je – »Ku-ku« otroški hit poletja 2024.

Osrednji element kampanje so bili priljubljeni Kou Kou junaki, dobro poznani iz ikoničnih filmov Universal Studios, ki so otroke spremljali na plažnih brisačah in tudi na barvitih tetovažah. Za komunikacijo smo ustvarili kratko pesmico, ki gre hitro v uho, in enostavno koreografijo, ki ste jo lahko spremljali v TV in digitalnih oglasih. Barviti risani junaki so plesali na zunanjih oglasih, v otroških revijah, na družbenih omrežjih in drugih lastnih kanalih znamke Tuš. »Ku-ku« pesmica pa je odzvanjala tudi na radiu.

S kampanjo smo želeli pritegniti pozornost najmlajših, ujeti predpoletno veselje in staršem predstaviti nov Tušev lojalnostni program, kjer z nakupi zbirajo brezplačne tatuje in nalepke  za privlačen popust na plažne brisače s Kou Kou junaki.


SHIFT: Eva Gradišnik, Lucija Pale Povalej, Matija Primc, Lina Gorjup
Naročnik: Živa Slokan, Maša Šolinc, Danijela Lakičevič, Nika Brodnik, Valerija Jakopič, Katjuša Vuga
Partnerji: Chili films

Več projektov